رضایتمندی مردم و ارائه خدمات با کیفیت هدف اول و نهایی پست شهرستان آذرشهر است/اداره پست گوگان جزو دفاتر نمونه استانی است

به گزارش سایت خبری تکلیف پرس، جاهدی با اشاره به دفاتر پستی و خدمات رسان پستی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: در شهرهای آذرشهر، گوگان و ممقان علاوه بر اداره های مرکزی پست، پنج دفتر پیشخوان دولت و یک نمایندگی پستی در آذرشهر، چهار دفتر پیشخوان دولت در گوگان، دو دفتر پیشخوان دولت در ممقان، یک دفتر پیشخوان دولت در تیمورلو، یک دفتر پیشخوان دولت در شهرک صنعتی شهید سلیمی و ۲۲ دفتر آی سی تی روستایی در سطح شهرستان از واحد‌های خدمات رسان پستی هستند.

رئیس اداره پست شهرستان آذرشهر ادامه داد: در سطح شهرستان آذرشهر تعداد ۸ مامور پستی و نامه رسان خدمت می کنند که بطور میانگین هر مامور روزانه به ۱۰۲ مکان اداری، مسکونی، کارخانه ها و شرکتها و …مراجعه کرده و مرسوله های پستی را جابجا می کنند که استاندارد کشوری آن روزانه ۷۷ عدد مرسوله پستی است که به دلیل کمبود نیرو آمار شهرستان بالاست.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته از آذرشهر ۸۰ هزار، گوگان، ۱۰ هزار و ممقان ‌و شهرک صنعتی شهید سلیمی ۳۵ هزار مرسوله پستی به نقاط مختلف کشور ارسال شده است، اظهار داشت: در این مدت ۱۶۵ هزار بسته پستی به سطح شهرستان وارد و توزیع شده است که سهم آذرشهر۸۵ هزار، گوگان ۲۵ هزار و ممقان ‌و شهرک صنعتی شهید سلیمی ۵۵ هزار فقره مرسوله پستی بوده است.

مسئول پست آذرشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه از اداره پست آذرشهر ارسال نامه به خارج از کشور صورت می گیرد به همین جهت در تلاش هستیم با همکاری متولیان امر نماینده ای از گمرک در این اداره حضور داشته باشد تا ارسال کالا نیز در سطح بین‌المللی نیز در این شهرستان میسر گردد.

جاهدی سرویس احراز نشانی شرکت ملی پست را خدمتی نوین و کاربردی برشمرد و افزود: این سرویس مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که درستی نشانی مشتریان و یا مخاطبان برایشان اهمیت دارد و به همین منظور احراز یا عدم احراز محل اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی در مکانی که از سوی مشتری به پست اعلام شده توسط موزع مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از سو استفاده های برخی افراد پیشگیری گردد.

به گفته وی اداره پست شهرستان آذرشهر علیرغم حجم بالای مبادلات، ترافیک کاری و کمبود نیرو در شش ماهه اول سال از لحاظ کیفی رتبه دوم استانی را کسب نموده است این در حالی است که در سال های گذشته نیز رتبه آن بین رتبه‌های اول تا دوم بوده است.

رئیس اداره پست شهرستان آذرشهر یادآور شد: در بحث درآمد نیز اداره پست شهرستان نسبت به پیش بینی های انجام شده افزایش درآمد ۲۵ درصدی داشته و با درآمد ۱۲۵ درصدی رتبه دوم را در میان شهرستان های استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول تعداد فروشگاه های اینترنتی فعال را در سطح شهرستان ۲۵ فقره اعلام کرد و گفت: تعدادی از فروشگاه های اینترنتی سطح شهرستان قریب به ۵۰۰ مرسوله پستی از مبدأ این شهرستان به نقاط دیگر کشور ارسال می کنند که بیشتر اجناس آنها مواد خوراکی، سوغات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک و …است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع گذرنامه ها از طریق ادارات پست آذرشهر، گوگان و ممقان، عنوان کرد: در تیر و مرداد ماه امسال در آستانه اربعین حسینی در زمینه توزیع به موقع گذرنامه ها به طور جدی و تمام وقت و حتی روزهای تعطیل اقدامات لازم صورت پذیرفت طوری که ظرف این مدت ۴هزار و پانصد گذرنامه به زائران تحویل داده شد.

رئیس اداره پست آذرشهر توضیح داد: برای ۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در این اداره تشکیل پرونده شده و جهت طی فرآیند واگذاری مسکن به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی شهرستان تحویل داده شده است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح جی نف در سطح شهرستان، بیان داشت: طرح جی نف از جمله طرح های مهم پست است که مورد پیگیری است و باید اذعان داشت که در این راستا ۹۰ درصد از پلاک‌های شهر ممقان با همکاری قابل تحسین شهرداری نصب شده و امید است با همکاری شهرداران گوگان و آذرشهر نصب پلاک‌ها در سطح شهرستان به اتمام برسد.

به گفته او در یک سال گذشته علاوه بر مرسولات پستی ۳هزار حلقه لاستیک توسط ادارات پست سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره پست شهرستان آذرشهر در خصوص اداره پست گوگان ابراز داشت: پست گوگان جزو دفاتر نمونه و سرآمد استانی است این نشانگر همکاری صمیمانه مردم و مامور پست آن اداره است.

وی از آمادگی شرکت پست با تمام دستگاه ها ، نهادها، سازمان ها و … خبرداد و گفت: آمادگی لازم در خصوص تعامل و همکاری با دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای دولتی و بخش های خصوصی را داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم قدم برداریم.

جاهدی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران حاضر و همکاران خود در مجموعه پشت سطح شهرستان، با تاکید بر اینکه اینکه جلب رضایت مردم مهم‌ترین نتیجه خدمت‌گزاری صادقانه مسئولان است و ما به این امر مهم متعهد هستیم، گفت: تمام تلاش ما در پست این است که خدمت‌رسانی با کیفیت بالا و دقت بیش‌تری همراه باشد چرا که این امر مهم رضایتمندی مشتریان و اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *